18:59

Om fem min är det bänkat framför tvn, Gossip Girl. Men ska skriva ett litet snabbinlägg innan dess (; Som läxa till historian imorgon ska man ha kommit på ett ämne att skriva en fördjupning om, har lite beslutsångest :S Funderar på atombombningen av Hiroshima och Nagasaki, eller om Pearl Harbour eller vafan! Det är såååå tråkigt med 1900-tals historia!! Jag blir trött asså... Juste, jag var ju på det där stallet och kollade runt lite! Jag ska komma in och jobba nästa söndag :) För varje söndag man jobbar (ca 4 timmar) får man ett kryss, efter fyra kryss får man rida ut! Hoppas jag får rida själv..

Puss hej nu börjar GG ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobba lördag eller söndag = 12 - 18 = SEX TIMMAR!

2009-04-24 @ 22:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0