23:53

Heeey! Har inte hunnit med att blogga idag alls :S Gör det en kvart innan det blir tisdag ;D Nice.. idag har jag iaf gjort en hel del. Jag åkte till eve väldigt tidigt, kvart över nio, och hämtade min väska, sen var det bara hem och fixa sig i tro om att jag och isadora skulle göra något, men det blev så sent så jag hann inte! :( Men vi får ses en annan dag!! Jag var inne på H&M och provade en bikni som jag ska köpa men den fanns inte i blå/vit, bara i gul/vit och den verkar inte finnas i någon affär! Någon som vet vart den finns?!?! Jag har lite bråttom för jag måste ha den innan vi åker till åre... men annars får jag väl köpa någon vanlig bara. Imorgon ska jag ta typ 3 sprutor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nooooooooo... En fästingspruta, och Hepatit A och B igen. Någon mer som tycker att hepatit a och b svider som fan?! Jag kommer ihåg att jag tyckte det när jag skulle ta den för ca ett år sedan innan vi skulle till thailand. Så är lite nervös haha :P Men nu är jag så tired så måste nog gå och lägga mig. Vi hörs imorgon gullisar (;
annaapaaannaaa


Kommentarer
Postat av: anne

men gud!! den där i blå/vit vill jag också ha! finns den inte?!?!

2009-04-08 @ 20:09:19
URL: http://annesaspekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0