24 april

Ojojoj idag har jag varit flitig med mobilkameran! Ni har fått följa med till stallet och se lite grejer, jag tänkte på er även fast jag inte har hunnit skriva något inlägg förens nu! Men först måste jag ta en resumé av dagen, som vanligt. Det här är lite som terapi för mig...? Haha ;D Går igenom och reflekterar över dagen, hahahaha! Men det är bra. Idag var det ju engelska nationella och det gick bra hoppas jag, det kändes bra iaf men man vet ju aldrig (: Vi red ute idag, så underbart! Det var ju skitifint väder idag också, hur varmt och soligt som hellst ju :) Ikväll ska jag bara vara hemma och chillalita, är så grymt trött nu för tiden så behöver vila upp mig lite. -.- går ju så jävla bra när de sitter och kollar på så ska det låta i andra rummet -.-
Nu ska jag iaf äta middag, har bara käkat en macka och lite fisk och potatismos idag så jag är sjukt hungrig (matmonstret börjar komma fram). Här ser ni iaf lite bilder från stallet today!



Min mobilkamera är ju inte allt för bra och ingen av hästarna ville stå stilla eller låta bli att smaka på min mobil så det blev ju inga superbilder men :P Först ser ni calles söta mule sticka ut genom boxgallret, sen ser ni calle igen (så fin visst?!) och sen ser ni min personliga kelgris Kazano, som jag red innan Callura Boy (calle) och som jag har pratat om tidigare i bloggen :)

Nu säger jag bara en grej, maaaaaaaaaatmaaaaaaaaaaaat!
possss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0