5 april

Gud vad jag är sleepy, sov för länge idag... Jag tror att jag ska gå iväg och träna i eftermiddag, just nu orkar jag inte det :P Jag är förvånad över att jag inte är förkyld eller något liknande idag, det var såhimla kallt ute igårkväll! Ibland har man tur iaf ;) Åh jag vet inte vad jag ska göra idag... skönt hahaha ;D Första söndagen på länge som är skön, annars brukar man ju ha massa att plugga på söndagar. Imorgon ska jag iaf träffa Isadora och hitta på något, får se vad det blir! Det var riktigt länge sedan nu, ska bli roligt :) Sen på tisdag ska jag på gruppintervju (hey lite nervöst..) och sen måste jag packa inför Åre också. Jag får inte glömma öronproppar ( -.- ) för på natttåget dit så sover alla vi sex stycken i samma "rum" eller vad man ska säga och pappa och saras pappa snarkar ALLTID så jävla högt, om det är något jag stör mig på så är det när det låter när man ska sova haha! Jag och Sara får jämt sova högst upp också (det är som våningsängar, med tre i höjd) så man kan liksom inte gå ut från hytten heller eftersom att man väcker alla då... Kul att man måste anpassa sig efter alla alltid... Men sen blir det Holiday Club iaf! Så otroligt soft hotell :) Är borta från onsdag kväll till måndag morgon så vi får se om jag kan blogga då, kanske tar med min bärbara om jag orkar. Isåfall kommer ni få se lite härlliga bilder ;D Men nu måste jag hitta på något! Här kan jag ju inte sitta hela dagen :P Pusssss anna

Såhär ser hotellrummen på Holiday Club ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0