Fredag och looov!

Wooooho what a friday! Vi slutade tolv idag som sagt, väldigt skönt. Jag fick värsta rycket och städade typ hela lägenheten så nu är det as fint här haha! ;D Pappa lär bli chockad när han kommer hem hahaha! Jag är sååå pigg och på såååå bra humör! Jag hade tänkt att gå ut och ta en promenad på djurgården själv med lite bra musik i ipoden och sådär innan ridningen idag, det är ju så varmt och fint väder ute. Det känns som om det är det enda jag pratar om, vädret??? Men det gör en så glad! Agree?? Nu ska jag ut, tänker göra en kärringvarning och ta med mig stegräknaren.. men det är roligt att kolla hur många steg man tar... de sa ju förut att man skulle ta minst 10 000 steg per dag, men nu räcker tydligen inte det heller! Så det är väl bara att sätta sprätt ;D Hahaha!

Tror inte att jag hinner med något mer inlägg förens imorgon, ska ju dra till stallet och sen till olifver och evelina! Så vi hörs imorgon :)
I'M OFF! ;D
pusss sötisar


såhär såg det ut ute för bara en och en halv vecka sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0