Home sweet home

Nu är jag hemma från Åre! Kom egentligen imorse runt sex men har varit så trött så jag har inte orkat skriva något i bloggen förens nu. Vi hade det as bra där borta, lite varmt bara... Det blev lite puckelpist, uppkört, i backarna på eftermiddagarna men innan lunch var det super :) Vi satt vid bordet bredvid Prins Carl Philip en gång när vi skulle äta lunch haha coooolt va? ;D Jag fick inga tillfällen att ta några kort för vi åkte hela tiden, från 9-4 :D Om man bortser från lunchen då... har en del träningsverk idag (; Det enda som var störande på resan var att pappa snarkade. Jag höll på att få ett rejält idiotdampryck några gånger, det är extra jobbigt när man är rejält trött också.. Jag skulle seriöst kunna gått och lagt mig i badkaret bara för att slippa höra ljudet hahaha! Ska bli otroligt skönt att få sova när man inte bli störd, bara för det kommer väl brandbilarna köra ovanligt många utryck... Nejrå ;) Nu är påsklovet slut buhuuuuuuuu. Hur fort gick inte det liksom?! Som vanligt -.-

Imorgon börjar jag åtta, naaajs! Jag och evelina ska på infogrej på ett jobb imorgon vid fyra också, grönan ska ju ringa till mig senast imorn med, mycket grejer (; Men nu ska jag kolla vidare på Harry Potter haha ;D Men först, lite fina grejer.



Linnet var verkligen fint tyckte jag, me want! Jag fyller år snart hahahaha? ;D
Night folks <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0