Ikväll åker jag till Åre!

Jag är på så jäääävla irriterad humör, ingenting går som jag vill idag -.- Skafferiet gick i baklås så jag kunde inte göra någon lunch, jag hittade ingen bikini som jag kan ha när jag åker till åre så jag kan inte bada bubbelpool osv där, jag såg ut som en idiot idag också, orkade inte fixa håret eller nånting så man kände sig verkligen skitsnygg på stan och bara för det träffade jag på massa som jag kände såklart, simon spelar aas dålig musik skithögt och vill inte sänka och han vägrar gå ner och handla. JAG FÅR ADHD !!!!!!!! Nu var jag AS nära på att råka putta ner chipsskålen som av någon anledning står i mitt rum också -.- Fick en hjärtinfarkt.... Vad bra det går idag.

Nu ska jag iaf ta en dusch och sen måste jag packa alla mina grejer inför åre!
pussspussssus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0