Tidsfördriv...

Lovar du att vara ärlig? Yes!
Du heter: Anna Eleonor Fröderberg
Smeknamn: frödis, frödde, fröddan... alla lika fula haha!
Låt som när du är ledsen sörjer till? Be like that - 3 doors down
Beroende av: Hm, svårt. Min plattång måste jag nog säga :S
Vad behöver du mest just nu: Någonting som får bort magont.
Vad tror folk om dig? Ingen aning, försöker att inte bry mig så mycket..
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögonfransar och mitt hår :S
Vad säger du för att imponera på någon? Hahaha hm.. ?!
Hur imponerar man på dig? Folk som satsar på sin grej! Spelar ingen större roll vad det är.
Brukar du skratta för dig själv? Om jag gör?! Det kan bli sjukt pinsamt på tunnelbanan om man bara måste garva åt något.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Frödis fick du mitt senaste sms?"
Var bor du? Östermalm
Trivs du där: Aa, det är supermysigt!
Vad har du för mobil: Sony Ericsson W880i
Nästa mål i ditt liv: Att fixa bra betyg till sommaren
Hur svarar du i mobilen: "Hej det är anna"
Vem ringde du senast? Evelina
Antal timmar sömn inatt: 8
Sov du ensam: Siii
Brukar du komma i tid: Nästan alltid
När mår du bra: När solen bränner i ansiktet och man är ute på en ridtur!
När blev du fotad senast: Smygfotad idag av André, tvingade honom dock att ta bort det haha!
Hur känner du dig nu: Pigg och har ont i magen
 Vanligaste färg på dina kläder: Marinblått, grått, vitt.
Vad tycker du om fötter: Så länge det är mina fötter... ;D
Vad saknar du: Lite nya snygga kläder!
Favorit dryck på morgonen: Oboy
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 23:00
Är du blyg? NEJ! Det finns dock ett pucko som påpekat det ;)
Sysslar du med någon idrott: Jag rider och gymmar
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja och nej! Beror på...
Är du nöjd med ditt liv: Jaaa för det mesta, men det finns alltid saker man vill ha och göra annorlunda
Vad är det värsta du vet? Äckliga kryp och spindlar, skrytiga personer och duracellkaniner
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte så mycket nu på ett tag, har hållt igen en hel del!
Vad längtar du till? Sommaren!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Verkligen, jag är en turnisse.
Vad är det finaste du fått? Materiellt är det min älskade ring, annars är det min kanin som var mitt hjärta
Om fem månader: Har jag haft en supersommar och ser fram emot resan till Thailand.
Om ett år?: Jag hoppas att jag jobbar mer i stallet och får rida mer, har bra betyg och kanske en pojkvän? :)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma. Eller evelina, det beror på vad det är.
Har du strumpor på dig nu: Jaa hatar att vara barfota inne!
Är det okej att gråta: Varför skulle det inte vara det?
När grät du senast: Jag skrattade så jag grät idag när anne nästan fick dörren på sig av Vinde och såg ut som ett rådjur ahahahah!
Bär du glasögon eller linser: Japp, linser.
Har du piercing: I öronen
Vill du gifta dig: Jag vet inte! Kanske? Inte i kyrkan iaf.
Vill du ha barn: Ja, jo.
Är du bra på att laga mat: Siiii
Är du flygrädd: Bara när det är natt och turbulens och ingen är vaken och tv:n stängs av...
Hur vig är du: Normalt antar jag
Vilken är din favoritglass: Magnum mandel eller daimstrut
Tror du på ett liv efter döden: Kanske inte på ett nytt liv, iaf på någonting!
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Vilken ögonfärg har du: Blå
Röker du: Nej, så jävla onödigt..
Hur ofta tränar/motionerar du: Rider en gång i veckan och gymmar minst 2 ggr i veckan.
Vad är det viktigaste i livet?: Att kunna göra det man mest av allt vill göra

Nej nu måste jag sova... ska upp 6 imorgon zzzZzzz
puss
<3

Kommentarer
Postat av: anne

"Är du blyg? NEJ! Det finns dock ett pucko som påpekat det ;)"

hahahahaha!



"När grät du senast: Jag skrattade så jag grät idag när anne nästan fick dörren på sig av Vinde och såg ut som ett rådjur ahahahah!"

HAHAHAHAHAHA! D: (drar en äkta anna-min):D



<3<3<3







2009-04-24 @ 22:32:20
URL: http://annesaspekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0