Time goes by, people change

Nu har jag färgat håret, eller utväxten mer... det blev faktiskt väldigt bra :) Imorgon ska jag ju till det där stallet på gärdet och prata lite med dem, ska bli kul ;D Sen har jag inte något mer inplanerat faktiskt... Det här är den första helgen på riktigt länge som jag inte har haft något stort (ni fattar) planerat på lördagen/söndagen! Och det är bara 7 veckor kvar till skolavslutningen, känns helt sjukt. Bara sju lördagar kvar! Juste, jag som trodde att vi hade skolavsl den 5e, vi har den 10e. Man kan inte få allt! ;D
Nu ska jag iaf göra lite te och vaniljglass, varför känns det som att min blogg går ut på att jag ska berätta hur många gånger jag dricker te!?, mysa ner mig i sängen och kolla på film :) Något som saknas? Svar neeej (jo men tänker fan inte erkänna det) hahaha ;D

Pusseli <3
Valborg is coming up pretty soon btw:O Plans?

Kommentarer
Postat av: Emma

plans= åka till mallorca, hihi ^^

2009-04-19 @ 12:00:05
URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0