Trött dag

Idag = trött dag asså! Jag vaknade runt halv nio iofs, det enda sköna på typ hela dagen. Skolan var grymt tråkig, jag har dessutom tappat bort mitt skal till mobilen (det som sitter för batteriet) och har ingen aning om vart det är, antagligen ligger det någonstanns i skolan -.- Försök hitta det liksom, så min mobil är ju verkligen skitsnygg nu och pappa kommer bli sur... Jag ringde till det där stallet och jag ska komma dit på söndag, hon var verkligen skittrevlig! Hon sa att jag skulle kunna hålla i lektioner när hon blev sjuk eller behövde en vikarie ;D Wohoooooooo! Inga problem liksom ;D Sen pratade pappa med en kille så jag kanske kan få jobba på en resturang vid vattnet i skanstull :) Massa grejer på G!

Jag måste snart börja plugga företagsekonomi, ränteberäkning eller vad det nu va. Sen ska jag färga håret :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0