nattis

Asså guuuud vad jag är trött nu alltså, borde kanske gå och lägga mig?! :S Känns bara väldigt konstigt att klockan bara är halv tio... men jag, sömntutan, höll på att somna i soffan när jag kollade på Desperate Housewives! Men jag ska nog göra lite te först (; Jag måste fixa till min säng också, hahahaha eve råkade göra så attt den föll ner igen ;D Jag har gjort det typ 3 gånger tidigare så det var inte direkt första gången, det enda jobbiga är att jag inte kan fixa den själv. Slöfockarna ute i vardagsrummet orkar ju inte ens gå och göra te så jag får väl tjata ett tag på att de ska hjälpa mig med sängen -.-
Sexig tekopp! ;D


Nej nu blir det sängen, eller rättare sagt madrassen som jag ska sova på eftersom de inte orkar fixa min säng ikväll. Taaaaack mum and dad... kommer i och för sig ändå somna på 3 sekunder (;
Sussie på er
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0