1 april!

1 april idag! Någon som har drivit med någon idag? Jag hade tänkt driva lite med min pappa haha! Vet inte riktigt vad jag ska göra än bara...
En inte allt för ansträngade skoldag idag iaf! Ska jag säga att det är hur skönt som hellst för typ 111e gången? ;D After school bestämde jag och anne att vi skulle plugga på stadsbiblioteket men där var det fullt med folk så vi gick och satte oss på ett nytt café, cafe noco tror jag det hette! Vi beställde varsin hallonpaj, och hur god var inte den då liksom... (se bilden neranför). Men fyfan vad jag blev mätt, är fortfarande det! Sen promenerade vi från östra station och hem, gick förbi EB. Vilka minnen man har därifrån alltså. Men det var kul att kolla lite, anne som bor på östermalm har aldrig gått östermalmsgatan där vi gick heller..! Shame on you ;D Jag hade tänkt att fortsätta plugga nu, ska söka upp massa fakta om sverige på 1920-talet som jag ska skriva om på mvg delen på provet imorgon.


Så fin anne!

Pusss anna

Kommentarer
Postat av: anne

jag har visst gått på östermalmsgatan! bara inte din lille snuttelutt precis vid skolan, där ÅKER man nämligen förbi! jag gillar att du garderar dig med att skriva att bilden är fin ;) TREVLIG RESA!!! ;DD::DD:;DD::D (you know) puss!<3

2009-04-08 @ 20:13:43
URL: http://annesaspekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0