Lååångt inlägg ;)

Haha var ute och joggade med pappa vid sextiden ungefär, har haft ett uppehåll på tre veckor med allt som heter träning (förutom ridningen då men den räknas inte) och fyfan vad det var tungt. Nu är man tillbaka till ruta ett igen typ, wieeee. Jaja, jag kommer igen wtf! Hade tänkt försöka jogga osv. varannan dag och styrketräna typ var 3e. Så nästa gång blir på lördag och då kör jag både styrka och kondition. Nu vill jag fan inte bli förkyld igen!! Om jag vaknar imorgon med ont i halsen eller något så kommer jag bli sur som fan... Imorgon kväll ska jag ha skola (slutar 12 yehees!), rida och sen ska jag hem till Oliver där jag, evelina och han ska kolla på film och chilla lite :) Super mysigt. Och då är det wohoohoohohohoooooooo LOV! ;D

Juste! MP Games ringde mig och jag ska på gruppintervju! Det är jävligt många steg innan man får anställning... Alla stegen är:
Steg 1: CV. Om de tycker om CV:t så ringer dem till dig. Ca 700 stycken skickar in sitt CV och ca 400 ringer dem.
Steg 2: Telefonintervju. De frågar frågor i telefonen och tycker dom det låter bra så frågar dem om du vill komma på en anställningsintervju
Steg 3: Anställningsintervju. Det är en anställningsintervju helt enkelt haha! Tycker dom att den går bra så ringer dem...Här går ca 150-200 vidare av 400 stycken.
Steg 4: Gruppintervju. När de ringer frågar dem om du vill komma på en gruppintervju där du bl.a. ska låtsas att du ska sälja en nalle till de andra i gruppen (man är ca 5-6 personer). Här går ca varannan vidare, så 75-80 stycken ungefär.
Steg 5: Utbildningshelgen. Där får du prova på att stå i de olika stånden och låtsas sälja till de andra som också gått vidare. Här är du garanterad någon sorts anställning senare, men det är inte säkert att du får sommarjobb. Du kanske får arbeta ett par dagar under våren bara eller liknande.

Det var allt! Många eller hur? Så jag hoppar inte högt bara för att jag kommit till 4e steget liksom... Gruppintervjun är iaf på tisdag nästa vecka! Hoppas det går bra! Men fyfan vad svårt att försöka sälja en nalle till de andra i gruppen bara sådär... får väl träna lite på mina gosedjur HAHAHA! ;D Nej men nu ska jag göra min företagsekonomiuppgift.
se ya sweeto / anna


Utanför mitt fönster, as fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0