lördag

Heeeeejsån! Nu har jag städat hela mitt rum och fixat min säng så nu kan den inte gå sönder igen! Känns tryggt ;) Hahaha igår var en lite crazy day! Jag hade hoppning på ridningen igår och det gick så sjuuuuuuuuuuuuuukt bra :D Jag hade Calle och han var på bra humör och samarbetade perfekt. Nästa gång ska vi rida ut, som man längtat efter det... Jag hoppas på fint väder. Efter stallet åkte jag till evelinas moster (evelina städade där så det gick fortast att åka dit direkt istället för att jag skulle hem och sen till hässelby) och där fixade vi oss innan vi drog iväg mot Hässelby Villastad. Det var Angelas pojkväns kompis (hahaha långsökt) som hade fest, eller mer chillkrök. Angela var redan hyffsat borta när vi kom dit så hon var tvungen att åka hem och sova ;D Beck och en kompis till henne drog också för de var inte så taggade men jag och evelina stannade kvar iaf.... I början var det lite segt men sen blev det faktiskt rätt kul ;D Det var väldigt mycket blandat folk där så ibland undrade man ju vart fan man hade kommit hahaha! Men sen hittade vi lite normala och roliga människor (; Vi drog oss där ifrån runt ett ungefär, och tror ni inte evelina glömmer en av sina stora väskor på bussen?! Förlåt evelina men KLANT! Så vi sprang runt på barkaby station och fick tag på en snäll busshaufför som hjälpte oss. Men vi fick vänta i en halvtimme på pendeln sen och det var as -as- kallt så jag trodde jag skulle frysa fast. Men vi kom hem sen iaf ;)

Nu ska jag fika, pusshej hörs senare
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0