22 april

Heeelllo! Idag var jag i skolan, försov mig till 20 i 10 (började 8 hehe) så jag orkade inte skynda till skolan eftersom vi endå hade lunchrast i 1 timme så jag kom till skolan vid 12. På idrotten körde vi fotboll och det var faktiskt grymt roligt, hade glömt bort att det är så kul. Jag gjorde 2 mål ;D yeeeey! Mitt lag vann med 5-4 (;  Efter skolan kom malin hit på fika. Efter det pluggade jag spanska och sen gick jag iväg och tränade core och kondition på sats! Core var inte lika jobbigt som jag trodde att det skulle vara, kanske gjorde jag fel eller något men.. Imorgon ska jag träna body pump och det ska bli intressant hahah ;D Imorgon är det även nationella prov i spanska :S :S :S Kommer gå käpprätt åt skogen! Jag ska nog sätta igång och plugga lite nu känner jag haha ;D

Dessutom: Maaaaaasssa extra pussar och kramar till isadora som fyller 16 idag! Grattis gumman :)
yo <3 ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0