Måndag

Heeey! Idag har jag varit i skolan som vanligt och jag fick reda på att jag fick MVG på mitt rättskunskapsprov! Ni ska veta hur glad jag blev eftersom det var sjukt länge sedan jag fick det på Vindes prov... ;D Made my day. Sen åkte jag och evelina till talking people och jobbade och fick lite "utbildning" :) Det gick bra faktiskt! Det var as kul för jag var tvungen att säga: Hej jag heter anna och jag söker Nada. Hahaha Nada?! Hej jag söker inget! För er som inte läst spanska så betyder det inget :P Jag älskar min humor haha! ;D Så nu har ag tjänat 360 spänn på en och en halv timme, de najs! Asså jag har så jävla ont i mageeeeeen! Jag åt två mackor till frukost och sen 1 äpple till lunch (äcklig linssoppa till lunch i skolan) och sen ett äpple och en banan. Så nu när jag skulle äta köttfärssås och spagetti när jag kom hem, kl halv tio, så fick jag så jääääääääävla ont i magen. Sitter här och dör...

Imorgon börjar jag 8 -.- Slutar som tur är ungefär kl 12. Vi ska nämligen kolla på någon teater i aulan, as soft. Sen vid fem ska jag jobba, tänkte försöka hinna träna innan dess och kanske göra lite plugg, men vi får se hur mycket jag orkar... ;)

Kommentarer
Postat av: anne

hahahaha söker Nada! tråkig du äääär ;D

2009-04-24 @ 22:34:17
URL: http://annesaspekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0