Sundaaay

helo helo! Shit vilken heldag i stallet måste jag säga! Kom inte hem förens vid kvart i åtta! ;D Jag fick göra precis allting, gå turer med småbarn, hjälpa till att sadla/tränsa, mocka, ta in och ut hästar, hjälpa till på ridbanan... och det bästa av allt:  rida ut på djurgårn med en annan tjej som jobbade i stallet :D Så jävla najs! Vi galopperade typ 4-5 sträckor, så jävla härligt!!! Thats life. Hästarna var verkligen supertrevliga och människorna där med, ÅH vad kul ;D Kanske ska dit och rida lite på söndag igen! JAG ÄR SÅ GLAAAAAAD! Jag är helt sjukt kär i ridning och hästar även fast jag hållt på med det i 11 år nu. Jag kände inte ens av att jag inte hade ätit på 10 timmar :P

Men iaf. Imorgon börjar jag 10 i 10 och slutar 16.15 -.- Jag har inte orkat göra varken matteläxan eller tyskaläxan (kommer inte ens ihåg om jag fick någon) så det blir nog kul. Ska träna imorgon direkt efter skolan också..
Men nu är jag sjyyykt trött så nu är det bedden som gäller ;)
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0