update

Ibland önskar jag att jag kunde skriva om vissa speciella saker här i bloggen, men det kan jag inte eftersom att jag inte vet vilka som läser såklart ;) Jag ska starta en ny operation imorgon så kan vi ju se hur det går med den... ;D Åt helvete som vanligt men... Det är inte direkt operation one heller om man säger så ffff ;D Jag gick inte vidare på mp games heller, de var tvugna att lotta, hon kunde inte säga någonting som jag gjorde fel eller liknande. Det är nästan mer irriterande än att ha gjort något fel... men men! Jag fick iaf telefonjobbet så ska väl inte gnälla haha ;)

Nu håller emma på att fixa min nya header! Snart får ni se hur den ser ut! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0