Annas platz!

Idag var en vääääldigt jobbig dag kan jag lugnt säga. Vi började 8 istället för halv 11 med nationella prov i spanska. Det säger ju det mesta.. det var assvårt. Jag tycker iofs att allt i spanska är svårt men. På idrotten fick man välja mellan olika grejer så jag spelade fotboll, eller spelade och spelade haha! Vi fick spela mot några som kom från andra länder som var på besök, en från alla EU-länder typ... En norrman skulle såklart prata när jag satt och kollade på och jag fattade typ ingenting av vad han sa! Dessutom luktade han inte najs kan jag säga. euw.. överdriver inte. Vi slutade iaf 4 så jag har varit hemma ett tag.. jag ska skippa bodypumpen för jag har sjukt mkt träningsvärk så jag gymmar som vanligt istället.



Såhär såg jag ut i skolan idag! Och bilden bredvid är på min bänk där olle klottrade ANNAS PLATS och en liten novell om hur jag saknar "a man to fill her heart with love" eller något liknande hahahaha ;D Nedanför var han sedan tvungen att skriva ner mitt nr... så jag var ju tvungen att skriva samma sak om honom fast tvärt om då med hans nr! Så nu blir vi säkert bombade av massa psykopater i skolan! ;D Greeeeaaaat idea!

Nu ska jag gå och handla med min käre bror på ica, ha det underbaaaaaaart
<3 puss!

Kommentarer
Postat av: anne

SHIT. snygg mobil ;D

2009-04-24 @ 22:26:03
URL: http://annesaspekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0