Next Leading Lady

Idag var jag faktiskt och tränade, smart som jag var tryckte jag i mig ett mellanmål precis innan - smartheeeeeaaad där! Så jag kunde inte springa så jag gick i 45 min istället och körde styrka, planerade in ett bodypump pass på tisdag och ska försöka fixa ett till helgen med, box kanske? HAHAHA jag kommer ihåg när jag och evelina skulle träna för första gången (på gym och i klass alltså :P) på Worldclass och vi skulle träna powerbox, asså shit för det första var det så jobbigt så jag var påväg att ramla ihop och för det andra så höll jag på att garva ihjäl mig åt mig själv ;D Det är nog faktiskt för precis ett år sen nu.
Ska kolla upp om jag kan jobba lite i ett stall på djurgården, eller om det var på gärdet någonstanns, och få rida lite... hoppas! Ska ringa henne imorgon :) Vore skit najs eftersom det är så nära. Men nu ska jag faktiskt gå och sleepa, vi hörs imorgon, börjar halv elva imorgon (;


Jag saknar den här hästen så jävla mkt.. Next Leading Lady. Visst är hon fin?
<3
pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0