sweet dreams

Jag har precis läst ett horoskop...Vet ni vad det värsta är med det? Det stämmer och jag känner igen mig, hur läskigt är inte det??? Hur som hellst, imorgon börjar jag 10 i 10 med historia -.- Och jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska ha för ämne... Jag måste iaf gå tidigare från tyskan (yes!) för att jag ska till det där telefonjobbet och "utbilda mig" och jag ska möta upp eve senast 4 vid t-centralen. Och tyskan slutar kvar över fyra och jag måste typ gå därifrån halv fyra och DET betyder i sin tur att jag bara hinner ha ca en halvtimme tyska imorgon och det är en jävla tur för mig som inte gjort läxan på  typ 2 veckor... vad har hänt med mig? However, nu ska jag sova!
pusssochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0