Trainieren

Tjaaa! Det är riktigt varmt idag! :D Underbaaaart!
Idag skrev vi historiaprov, jag är så jävla förbannad! Vi hade en gammal kärring till vikarie som VÄGRADE att ge oss fler papper att skriva på. Asså vi fick inte! Sen Fick vi EN TIMME på oss att skriva provet, jag fick ca en halvtimme på mig till mvg analys delen som var as stor. ARRWW! Inte okej. Hon typ ryckte ifrån oss papprena och släckte lampan när tiden var slut och jag hann inte ens avsluta min mening... Jag fick tillbaka min samhällskunskapsprov och fick VG. Blir så suuuuuuuuuuur! Han ger inte mvg till en med bra analys utan endast ifall man har skrivit de begrepp som han tycker är bra. Och då ger han en poäng för det begreppet. Jag skulle alltså kunna skriva alla bergrepp rakt upp ochner och få mvg. Är inte det helt sjukt? Det tycker iaf jag... Men men.

Nu ska jag iväg och träna tänkte jag :)
Vi hörs, pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0