jag älskar nostalgi

TJO! Idag hände det en rätt rolig grej på jobbet. En kille som satt bredvid mig fick ett samtal och skulle då fråga efter en tjej, så när han läste på namnet stod det bara "J"! Helt sjukt, vafan skulle han säga liksom. Haha har ni J hemma? ;D Rätt roligt (; Jag råkade också göra bort mig lite såklart... Jag kom inte på ordet jag skulle säga så det blev så pinsamt så jag var bara tvungen att totaldö och klicka bort samtalet ahahha ;D så kan man ju också göra huhuh (; Imorgon ska jag plugga spanska och fika med Malin, jag har spanska nationella på torsdag (lycka till) så måste plugga en del. Sen skulle jag vilja hinna med och träna också men vi får se om jag hinner med det. Annars måste jag ta det på tordag :>

 

Det här är de äldsta bilderna jag kan hitta på mig på min dator ;D hohoho
men nu ska jag gå och sova (; ni får har det himla bra pussungar
<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad söta bilder:) Du passade skit bra i brunt hår jue, har fan glömt bort!!!!

Jag fick också ett sånt samtal, TVÅ gånger;P En som "hette" M och en som "hette" I;D Så himla pinsamt!!!<3

2009-04-23 @ 17:28:48
URL: http://kloockreent.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad söta bilder:) Du passade skit bra i brunt hår jue, har fan glömt bort!!!!

Jag fick också ett sånt samtal, TVÅ gånger;P En som "hette" M och en som "hette" I;D Så himla pinsamt!!!<3

2009-04-23 @ 17:29:26
Postat av: anna

aw tack (a) :D hahaha ;D men hurrö PLZ jobba med mig på lördag?!?!??

<3

2009-04-23 @ 20:34:38
URL: http://froedis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0