29 april

Tjooo! Idag har jag varit i skolan och det var en rätt slapp dag faktiskt. På idrotten hade vi orientering i lilljanskogen och det gick bra! Vi orkade inte satsa på att springa så vi gick för det mesta, men vi kom ändå i mål samtidigt som några som började 10 min innan oss och som sprang hela tiden ;D mihihi lite stolt (; sen åkte jag och jobbade med evelina och carlos, anne och anna var också där :)

Imorgon är det valborg! Tycker iofs att det är grymt överskattat.. det är alltid skitkallt och dåligt väder -.- Men imorgon lovar de ju faktiskt fint väder? Hoppas de har rätt. Jag har fan ingen aning om vad jag ska ha på mig... men jag och mamma ska iaf gå en shoppingrunda imorgon! Min garderob just nu är ju k to the a to the tasrof. Måste införskaffa lite vårkläder, en vårjacka, skor, solisar och en parfym som jag tjatat om hela året...

Men nu måste jag sussa
ha det bäst, pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0