YO!

Tjoooo! Idag har det verkligen varit en dag som gått snabbt! Tog bara en spruta idag för det var så lång väntetid annars eller nått, fattade inte riktigt. Det gick bra iaf! Jag har kommit över min rädsla för sprutor till mestadels men jag blir fortfarande lite nervös i väntrummet hahaha! ;D Har gjort massa andra saker idag också, orkar inte dra alla.. Men jag var på gruppintervjun ju! Alla var skit trevliga verkligen, hamnade i en as bra grupp och de som jobbade där var super snälla. Jag var lite nervös i början men det la sig rätt snabbt, jag tyckte det var skit kul!! Man fick bl.a. sälja en nalle till en bestämd person (tex. den man spelade mot skulle låtsas vara en gammal pensionär osv) och göra rollspel där man var 3 st i en grupp, en försäljare och två som skulle spela men som var lite svårtflörtade osv. Man skulle ju då försöka få dem att köpa tex. lotter, beror på vilket spel man skulle låtsas sälja. Jag skulle låtsas sälja ett spel som var som en kulspruta där man skulle pricka hål i väggen som öppnades och stängdes, det var lite komplicerat att komma ihåg all information man ifick om spelet sådär men det gick bra! :) Jag skulle dessutom låtsas att jag hade ett headset med högtalare så jag skulle stå och kommentera under spelets gång och sådär ;D Hahaha as roligt! Man tänkte inte direkt på att det satt personer och kollade på, man var så inne i det man gjorde! Verkligen kul, men vi får se hur det går, de ska höra av sig senast på fredag :)

Nu blev det mycket att läsa va? ;D Hehe, är fortfarande speedad som fan... Jag ska inte berätta vad det är som gör mig lite extra glad av det där men, ni förstår nog hahaha!
Pussheeeeeeejs, juste har dessutom en till bra låt att tipsa om, den passar verkligen nu; Metro Station - Shake it. IMORGON ÅKER JAG TILL ÅRE DESSUTOM!!!!!!!!!!!!!!!!! wawawaawawaawwiiiiiwaaaa ;D Och dessutom kanske Evelina ska med mig till Thailand i jul!! What a good day, aaah. Hahahahaha förlåt för att jag är världens nörd ;D
<3


Vid poolen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0