.

(Innan det här har jag skickat en låt med världens finaste text med " svensk hiphop" som utomjordingarna säger att det är, låten: amir och erik - sober)

Det här skickar anne till mig på msn att hon och lionardo har pratat om precis efter.

Anne säger: kan du hålla med mig om att svensk hiphop för det mesta är vidrigt?
Lionardo säger: Jag tycker att hip-hop överlag suger dick.
Anne säger: TACK
Anne säger: det ska jag framför till anna
Lionardo säger: gör det
Lionardo säger: säg att hip-hop är för negrer och de som önskar att de är negrer ......................

Jag spyr, jag spyr! Jag blir så förbannad, det kanske låter som en liten skitsak men jag hatar sånt där. Hatar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0