10 december

Idag har jag varit i skolan, helt onödig dag egentligen, och sen kom evelina hit och vi färgade utväxten på varandra! Det blev bra, men jag hatar konsistensen på håret efteråt. Det blir så otroligt lent och statiskt, hate it. Funderar på om man ska orka gå upp imorgonbitti klockan sex eller om man ska ha sjukt jobbigt elektriskt hår hela dagen? Svårt val haha.

Om exakt en vecka sitter vi på planet till Thailand! Helt sjukt vad tiden går fort, jag trodde att de här senaste 2-3 veckorna innan skulle gå hur långsamt som hellst - men nej. Det är faktiskt superskönt att de inte gjorde det :)

Imorgon är det ingen ridning :( Vi har teori istället -.- Viktigt, men 700 ggr tråkigare.. Jaja, nu ska jag sova. Är hur trött som hellst! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0