8 december

Idag slutade jag halv två, hur skönt som hellst! Har suttit och pluggat på civilrättsprovet nu ett tag och kollat igenom vad jag ska ha med mig till thailand :) Ska plugga två timmar till och sen ska jag möta upp Evelina, vi ska gå i kista galleria och kolla på lite saker. Imorgon ska jag träffa Emma efter skolan! Ska bli jätteroligt, vi har inte träffats på ett tag nu, igen. Jag hatar när det blir sådär, tiden räcker inte till känns det som. Och ändå vill man att dagarna ska gå fortare...

Jag fick btw min Abercrombie&Fitch tröja igår! :D Egentligen kom den i torsdags men Möllsson glömde ta med den till skolan i fredags (pik) haha! Nej skoja bara ;) Den är iaf hur skön som hellst, löv it! Tur att jag inte tog Medium, large sitter som en smäck! Och det är verkligen små storlekar, en large är nästan inte ens som en medium (eller så har jag blivit hur tjock som hellst). Man kan ju alltid hoppas på det första (;

Juste, mamma råkade spilla att vi kanske ska till New York i vår i stället för london :D Jag dör.dör.dör!! Hoppas verkligen! Vi har tydligen någon släkting som bor där (; HEJ, jag kommer shoppa ihjäl mig, seriöst!

Förresten! Allt det här kommer från lindex, en affär som faktiskt har shapeat up sig!

Nej nu måste jag plugga! Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0