Åh är på sååå gott humör

Håller på att fixa mig, ska på tjejmiddag ikväll och sen får vi se hur det blir. Jag är på sjukt dåligt humör kan jag säga, har ingen aning om varför. Jag blir irriterad på mig själv och ÅHHH-ar allting som är jobbigt eller inte fungerar (och det är en hel del saker). Jävla musik också, jag ska bojkotta radio! Den enda låten de spelar är Beyonce's Halo, så jävla dålig. USCH. Ska jag säga jävla en gång till? Jävla.

Och jag har typ inga festkläder alls och inga pumps eller någonting i min garderob. Dessutom tar det tusen år att fixa håret (som ändå inte blir som man vill) och inspirationen ligger på - 77. Och det är inte som att jag orkar gå till fältan och leta efter något nytt heller. Yeeeeeey, party on folks!

Men jag får väl göra en djupdykning i min garderob och försöka undvika ett förutsägbart magplask. HEJ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0