Frusen dag

Hejdär! Idag var det världens mest tröttmössiiigaaa dag i skolan, det var seriöst svårt att hålla ögonen öppna imorse på spanskalektionen kl 8. Annars hände inget speciellt. Bara det att jag har så bråttom imorse att jag slängde igen dörren med bara skinnjacka och ett linne under (och andra kläder förstås) så jag höll på att frysa ihjäl during my two minutes påväg till skolan haha!

Nu har jag suttit här och pluggat rättsordning och övat på mitt engelskaföredrag. Får jag säga det själv låter min engelska faktiskt ganska bra, men sen när man väl står där kommer man väl prata väldigt bra svenglish istället haha. Jag kan tänka mig min engelskalärare säga "That's fine Anna, good english with a swedish accent höhöhö" Fail liksom.. Just nu känner jag mig dock inte så nervös alls, lär väl blir ändring på det sen ;)

Nu ska jag plugga lite till och sen måste jag tvätta -.- Puss på er


(bild lånad av emmaslillaliv.blogg.se, en väldigt bra fotograf! ;D)

Kommentarer
Postat av: emma

Yeeey min bild ^^ stolt

2009-12-03 @ 10:59:02
URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0