längtar tills man får använda shortsen

Idag var jag och mamma i Nacka Forum för att kolla på saker som jag behöver till Thailand. Vi gick där i typ fyra timmar! Jag hittade ett par jeansshorts, ett linne och ett par ballerinaskor. Sen åt jag thaimat och mamma tacos :) Mums. Jag fick förresten reda på att Marcus, den jäveln haha, också ska ha föredrag om Michael Jackson på engelskan -imorgon. Så alla kommer tro att jag kopierat honom eftersom att jag har på fredag -.- Jaja. Hoppas att vi inte har om exakt samma grejer iaf. Det är iofs inte det som räknas, engelskaläraren vill väl bara höra att man kan prata engelska och hålla föredrag i hope.

Imorgon blir det råplugg till rättsordningsprovet och engelskaföredraget på fredag, kul jul. Men ikväll blir det bara chill, om tio är det desperate housewives ;) en kopp te blir det också.

myselipyslåt som bara måste älskas!



pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0