14/1-09

Waaaowawiwa! Jag har möblerat om lite i mitt rum + städat + kopplat in en stereo med högtalare till :) Det blev faktiskt himla bra och nu efteråt känns det sådär soft som det bara gör när man är lite halvt nöjd med sin isats! haha!
Imorse så orkade jag inte gå på tyskan... så jag bestämde mig för att gå iväg till svenskan kl 9.25 istället (slö och trött) :P Vi fick även sluta lite tidigare från historian så jag slutade ca 13:50! Därav mitt ryck till att göra om i mitt rum...
Jag ska snart gå iväg och köpa en födelsedagspresent till emma. Jag kan inte avslöja något mer här efter som jag vet att hon läser den ;) Sedan tror jag att jag ska softa hela kvällen... det var länge sedan. Måste även plugga administration.
Hörs senare! :) pusss frödis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0