24/1-09

Ajajaj viken träningsverk jag har! Tränade faktiskt riktigt hårt imorse (jag gick upp kl 9 och gick iväg och tränade!!!) så nu har jag träningsverk som satan i armarna och ryggen bl.a... Isadora skulle följt med mig och träna med hon vaknade tydligen med världens halsont! :/ Men jag gick iaf och tränade på Stadion :) Resten av dagen har jag pluggat lite (hahaha max en timme...) och degat framför Top Model Kanada på tv (kände mig rätt tjock där jag låg i soffan). Ikväll blir det utgång med evelajna, vi ska på middag osv hos elin där det  ska vara en del folk så hoppas det blir kul! Evelina kommer hit om ca en timme och då ska vi fixa oss :) Jag ska ha en svart siden klänning (med rosett där fram) och eve ska ha en spetstubklänning! Tror det blir succé ;D haha! Lägger ut lite bilder imorgon så ni får se hur det blev. Nej nu måste jag gå och duscha! Vi hörs imorgon,

auf wiederseheeeeeeeeeeeeeen
Frodoe



Dem här bilderna är från 2007! Slående likt till hur vi ser ut nu ........... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0