Ich habe Hunger

Nu har jag precis kommit hem från skolan! Min sista lektion var tyska och slutade 16:15 (vi fick gå typ kvart i 4), vi hade bara omdömen idag. Jag fick omdömet MVG! :D woohooo!

Imorse var jag riktigt duktig dessutom! Jag började inte skolan förenns kl 12 så jag gick iväg runt 9 och tränade! En riktig kick innan skolan, var faktiskt ganska pigg resten utav dagen p.g.a det (tror jag). Jag körde joggning/löpning först på springbandet och sedan körde jag maskiner :)

Jag måste köpa en parfym och ett solpuder! Kul att jag inte kom ihåg/orkade det när jag var i Fältan idag.. måste väl masa mig ner igen om ett tag då. Ooooorkar inte! Något bra förslag på parfym?! :)

pusssss!


Kommentarer
Postat av: Emma

MARIAH CAREY :D DEN HAR JAG ^^

2009-01-12 @ 20:36:26
URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0