Jalla Jalla!

Åh åh åååååh. Jag måste plugga på en halvtimme PLUS göra mig iordning inför förhandsvisningen av, lyssna nu ni som rättade mig - I TAKET LYSER STJÄRNORNA! ;D haha :)

Evelina ligger just nu i min säng och läser min veckorevyn, hon kommenterade för några minuter sedan vad en tjej hade svarat i veckorevyn (på frågan: vad tycker du var bäst i förra numret av VR?). Hon hade svarat något liknande som; Alla dyra saker ni hade med, så man kan drömma sig bort i saker som man inte har råd med. URSÄKTA?! Vem vill det! Man blir ju bara aaas irriterad när ma kollar på ett modeuppslag och hittar att den där lilla scarfen kostar typ 6000. Inte alls kul, blir snarare smått sur! Vad tkr ni? Gillar ni att drömma er bort och tänka på saker ni har råd med?! Wtf... ;)

Nej nu har jag bara 23 minuter på mig! Måste skynda skynda. jalla jalla anna!
pusssss frödis


HAHAHAH! :D så jäkla fint, hahaha min sötis skelögda vän ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0