Me want

Gud så tröttsaaaaaaaaaamt. Jag känner mig lite halvsjuk fortfarande, hoppas att det går övet till imorgon (jag ska ju rida vafan!). Pricken över i är ju att jag ska till tandläkaren kl 8:40 också, om någon i min klass läser det här så får ni gärna säga det till Vinde. thaaanks :) Idag har jag inte gjort någonting heller. Jag kollade på ett program på 5an där de klädde och stylade om människor som såg ut som en katastrof! Tänk om jag också kunde få sådan styling och bli aaaaas snygg?! Jag hade iaf tänkt göra lite på egen hand... jag ska nämligen gå och fixa nagelförlägning. Det är en sån där sak som spelar roll men som man själv inte orkar göra någonting åt! Och alla vet ju vid det här laget att jag är sämst på att få mina naglar till att bli långa och hålla sig så... känner att i could need some help.


Pretty!

Pussis frödis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0