Ny design!

Ohlala! Vad gillar ni min nya design?! Jag tycker det blev superbo! Det är Emma som har fixat till mig och hennes blogg kan ni hitta här www.emmaslillaliv.blogg.se. Väldigt duktig är hon iaf :) tack så mkt, jag ska bjuda henne på fika sedan ;D

Just nu håller jag på att försöka komma igång och plugga... det går ju sisodär halvbra. Jag har en fråga kvar på samhällskunskapen och lite administration kvar. Har dock HELA tyskan kvar -.- Tar den om ca en timme.
NU ska jag iaf fortsätta! :)


Grym bra att man gör ALLT annat än att plugga! Jag har hittat en fin trenchcoat! snygg huh? Något liknande vill jag ha till våren, fast helst men lite snyggare knappar.
pussisar frödeburk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0