oh it's firday - i'm not in love!

Freeeedaaag! Idag började dagen med ett tandläkarbesök som gick hur bra som hellst. Jag hade inga hål eller något liknande. Min tandläkare (som för övrigt är super bra) sa att jag hade ett perfekt bett som många betalar pengar för (hehe liiiite stolt) och hon frågade t.o.m. om jag hade gjort någon tandreglering! För er som inte vet så har jag inte gjort det .. så blev lite glad sådär på morgonen :) Sen fortsätter jag till skolan där allt är som vanligt. Efter det kommer jag hem och börjar känna att min hals strular och gör ont ... IGEN + att jag har vääääärldens jävla magkramp! blir måttligt irriterad eftersom att jag skulle till evelina ikväll och även rida -.- Men det fick jag hoppa över, kul... kul. Så friday- im not in love! Har iaf köpt en SOLO som jag ligger och läser :)

Vad händer i helgen då?
* Kolla på ny skidjacka + skidmössa (glömde min gamla i borlänge sist jag åkte skidor -.-)
* Kolla på ny parfym! Varför hittar jag ingen som luktar sådär dundergott så man dör för?! Jag har ju en absolut as god -går ej att mätas med andra parfymer- parfym som jag älskar. Alltså jag menar: JAG DÖR FÖR DEN, seriöst. Den är från Hugo Boss och en annan som är nästan i samma klass kommer från Gant.
* Gå på marias fest ? Har ej bestämt mig...
* Färga håret (utväxten)! Jag vill färga mitt hår ljusare också ... men det gör jag nog till våren (april, maj någonstanns).
* Plugga. Den heliga pluggsöndagen jag pratat om tidigare infinner sig även på mina söndagar tyvärr...

En jäkla uppdatering folks ;)
pussisar på er, frödisen


Kommentarer
Postat av: anne

lugn med uppdateringar ;) färga bara utväxten tycker jag! som du vet. heeerregud vad jag inte har något att göra just nu. jösses!



och den där parfymen... jag tror att jag vet vilken du menar... hmmmmm aaaaaaah... <3

2009-01-30 @ 21:48:25
URL: http://annesaspekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0