Oh tjena tröttmössan

Det var länge sedan jag var såhär trött! Jag brukar ju i princip alltid vara lite trött på morgonen men IDAG! Fy sjutton. Detta är inte trevigt, kinesen ringde och ville ha tillbaka sina ögon. Nej, men skämt åsido... idag är det ju söndag. Den givna pluggdagen, så vad tror ni jag ska göra? Jo just det, pluggelipluggish. Tyska, samhälle och administration är på listan idag -.- Hur båring kommer man få ha? Dessutom kan ni ju kolla ut, fint väder det är ute. Inteee. Helt gråmulet och typ 2 plusgrader - inte så att man vaknar till och har lust att bli pigg direkt. Men jaja, ska sluta klaga och sätta igång istället kanske :P

Vi får väl se om jag dör av tristess och lägger in ett lite roligare inlägg senare! Senare idag (ikväll) ska jag även få hjälp av Emma med min design. Min är ju så ful så att man dör. Tack för det emsi ;D
xoxo frödeburken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0