Sista lovdagen

Okej, jag kan medge att man får ångest dagen innan skolan startar igen. Det är sååå drygt! Samtidigt tycker jag det ska bli skönt att få in lite rutin och vanliga tider, träningen kommer på plats t.ex. Den har ju verkligen fått lida under jullovet (om man bortser från vanlig jullovsmotion som skidor tex.). Men det är sjukt jobbigt ändå att gå upp typ 7 varje morgon, speciellt om man är en sleepie zombie som jag är på morgonen.

De har senaste 3 dagarna/nätterna har jag varit hos och sovit över hos evelina två nätter, och hos oliver en natt. Vi 3 har i princip inte sovit någonting de senaste nätterna, för att uttnyttja lovdagarna som var kvar ofc ;D Grejen är att vi typ inte har gjort någonting, vi har typ åkt runt och ätit hos varandra hela tiden! haha! ... jo! när vi var i kista centrum så handlade jag en grå kjol (hög midja) med en dragkedja på framsidan :) från MQ. Evelina köpte en svart annan sorts kjol (dock också med hög midja), ett halsband och en vanlig vit baströja! Sniggt! Stackars eve som började idag också! Fyfaaeeeen.

Är det någon mer än jag som har börjat tröttna på vintern redan?! ... jag vill har vår! Har redan börjat tjuvkollat på en ny vårjacka - en trenchcoat ska det bli! Jag skippar den där snygga barbour jackan, den känns inte så "vårig" eftersom den är i svart - kanske mer en höstjacka. Eller det kanske inte är färgen som gör den till mer en höstjacka, men ändå :P  :) Dessutom tror jag att jeansjackan (urtvättad ljusblå färg är snyggast!) kommer slå stort i vår/sommar, vi såg den ju i sommras redan, men tror den kommer bli större -09!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill ha en sån jeansjacka!! :'( Måste hitta!

2009-01-07 @ 18:58:30
URL: http://pepsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0