Sjuk energi, jag skojar inte!

Hemma från träningen! Det är så jäkla sjukt! Man får sådan överenergi av aerobics! Jag kan komma på mig själv stå smileandes när vi gör alla stegen! Det är så grymt roligt!!! :D P-R-O-V-A! Gillade iofs korreografin mer på stadion än på odenplan, men bara att göra alla stegen är sjukt kul. Nej, 4 av 5 får odenplan! Det var vääääldigt varm och mkt folk där inne och det var ganska lågt i tak! Mitt fave place är Stadion :) Om man är där mellan 3-5 så är det nästan iget folk alls, vid 5-6 tiden droppar det in folk (alla slutar jobbet). Då är det inte najs att vara i konditionsrummet, man dör av värmeslag. Jag längtar tills man kan springa ute utan att frysa ihjäl! :) Det ska bli skönt.
Nu ska jag äta maaaaaat.

auf wiedersehen, frödeburken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0