SJUK!

Min hals är hes och svider, mitt huvud värker och jag är super trött! What's up?! Jag blir galen, faaaan den som gör så att jag blir sjuk en längre tid nu. Jag som precis kommit in i en bra träningsperiod ARW. Nån som har några tips på huskurer kanske?! Inte det, nehe. Jag kör på med min Kang Jang och hoppas på det bästa. Jag kan iaf säga att det var rätt så skönt att sova till 10 I TOLV IMORSE (bara så ni vet classmates..ni som började 8)! hehe elak jag är! Men jag har fakitskt gjort lite nytta idag. Jag har skrivit två stycken CV:n som snart ska skickas in! Det tog sin lilla stund...

Nu är jag hungrig, har inte ätit på ca 8 timmar och det börjar lukta mat ute i köket... vilket litet fetto jag är ;D haha
neeeej, nu ska jag kolla lite på topmodel här snart (behövs egentligen inte, är ju så snygg själv med blekt ansikte), det är bra för motivationen.. även fast inte jag hade tänkt att svälta mig så som dem gör direkt. Det kan dem hålla på och leka med själva :) haha snygga är dem iaf!

Auf wiederseheen
frödeburken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0