Some shit

Hejsan! Sitter just nu hemma och äter lite mellis :) Jag ska snart åka till odenplan för att köpa linser och plugga hemma hos isadora. Vi ska sedan gå på aerobics kl halv sex på odenplan! Nu kommer det ju vara ny koreografi igen.. herregud. AGAIN ska jag skämma ut mig! Tur att doris också är ny... då kan vi skämma ut oss tsm :P Efter det kör vi nog lite styrketräning tror jag :) Jag hittade lite söta kläder osv, bilder här nedanför!

  

Blå och lila kjol från stylebystars.se
Bikini från victoriassecret.com
Småblommig kjol från chicy.se

Nej nu ska jag till odenplan i mjukisbyxor (pinsamt), orkar inte ha jeans när man bara ska plugga och sen träna! Ha det ;) Pussisar
xoxo Froedoe


Kommentarer
Postat av: Emma

ååå kjolen var fiin!! :D

2009-01-27 @ 20:24:02
URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0