HEJ!

Asså nu sitter jag här och tänker : ska jag skriva long time, no see? IGEN? Neej fyfan vad tråkigt. HEJ!

Dagens uppdatering kan jag ju dra på en gång! Jag har i princip varit med Anne och gått runt på stan hela dagen. Jag gick upp typ halv ett... höhö - Hej zombiieewalk (typ). Så jag åt frukost i sängen och kollade på ... TOPGUN! Det blev lite snyft där.. (jag vaknade till i ca 5 min) och yttligare lite snyft för att Tom Cruise inte är så snygg längre som han är i filmen. RAWR. Från min koma vaknade jag iaf och träffade Anne då runt 3. Påväg till att möta Anne ringer jag Evelina som ringt ett FLERTAL gången kvällen innan, (hallå?! Jag kollade på Sagan om konungens återkomst, tror du jag änns blickar mot mobilen då? hehe. Nörden.) och pratar en stund. Ett liiiiiiitet* problem hade uppstått... säger inte mer, tyvärr ;) Jag vet att ni vill veta! Jag och Anne åt iaf på Vapiano. Stort tips! Rätt billigt är det också, runt 100-lappen, och super gott! På kvällen gjorde vi inte så mycket, fika ganska mycket, gick runt lite på strandvägen och frös -det var skit kallt. Men mysigt :)

Jag har faktiskt köpt en del kläder! En vit typ tunika(?) från Hunkydory, 3 linnen, 1 par jeans, 2 par underklädesset, ett par högklackade stövlar, som om jag behöver högklackat med mina 176 cm liksom och ett par benvärmare. Och vet ni vad det bästaste bästa är?! Jag har pengar kvar till mer!

Nu börjar ju min träningstermin igen! Ska vara skönt att komma tillbaka till gymmet efter ett litet uppehåll nu på jullovet :) Fan vad dumt att sluta i två veckor egentligen, men är man lat så är man :) Nu får man typ börja om från ruta ett typ... okej inte riktigt men nästan.

PUSSSSS


Kommentarer
Postat av: Emma

haha jag struntade i att kolla din blogg för att jag "visste" att du inte skulle uppdatera, så jag märkte först två dagar efterråt att du hade skrivit någonting... ^^

2009-01-06 @ 18:57:19
URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0