Heeey there!

Heeey there! Jag har någonting jag bara måste tipsa om för alla förkylda. Kang Jang (ni kanske har hört något om det eller provat?) är bra och fungerar super bra! Det är som en liten shot man dricker 2 ggr/dag och eftersmaken är uppfriskande till skillnad mot många andra sånna där mediciner.
Jag har spanat runt lite på olika hemsidor och hittat lite saker som jag verkligen ska införskaffa till våren/sommaren, eller vill åtminstone. Jag har helt fastnat för sailorinspirerade kläder och de flesta är från henri lloyd! Här kommer en del bilder.

  
Sniiiiiiiggt!

Orginalpris                                  Reapris!
jacka- henri lloyd 250 £                 175 £                          
blåvit tröja 65 £                             32  £                           
Krämfärgad stickad tröja 75 £       45 £                     
Vit tröja 53,85 £                             ---                                
                                                                                             
Kanske ska man slå till? Jag funderar skarpt på det, iallafall på jackan och den blå/vit randiga tröjan :)
Tänk dessutom på att det är euro, vilket gör att priset blir (ca) priset x 11/12 eller var euron nu står. Glöm dessutom inte att kolla vad frakten kostar och vilka rättigheter du har om du skullebehöva skicka tillbaka.
                      

Armband Hope, Faith, love från Chique.se   169 kr
Armband Love, Peace, Love från Chique.se  129 kr
Gladiatorsandal svart/brun från Gojane.com  16,50 $

Vad tycker ni var finast? Svarta eller bruna sandaler?

Kommentarer
Postat av: Emma

Svarta sandaler OFC ;D

2009-01-19 @ 17:32:43
URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0