yes!

Nu är klockan 10 över 10 och jag är helt klar för dagen. Jag har varit och tränat, pluggat och varit skit sur. Jag var typ irriterad som fan! På jag vet inte vad! Jag antar att det är för att jag är trött och för att skolan irriterar mig lite :P Men efter att jag satt igång och tränat så började mitt humör sakta, sakta att bli bättre. Så nu är jag på bra humör :) Jag tror att jag var lite irriterad på mig själv (hade nog även ångest inför att gå till gymmet eftersom jag trodde jag skulle vara sämst eftersom att jag inte tränat på typ 2 veckor.....) för att jag inte masat mig till gymmet på lovet. Som tur var så hade jag inte hunnit bli sämre. Jag börjar märka att jag blivit bättre både konditionsmässigt (mest det) och styrkemässigt! :D  yeeees! Det var länge sedan (typ mitten av höstterminen) som jag tränade med mamma, och nu gjorde jag det igen och orkade springa både längre och fortare än henne + orkade ta tyngre vikter. Men jag vet att det har med både ålder, matvanor (även fast mamma äter bättre än mig på matfronten..) och hur pass mkt man sovit osv osv osv. Men det kändes faktiskt endå skönt att få känna att jag faktiskt kan någongång. Inte bara vara den som måste vara den som har sämst kondis, så som jag har haft det ungefär hela mitt liv.

Asså jag ska fan sluta klaga hela tiden, jag har det jävligt bra. Så, NU är jag klar för dagen.
Sov gott sötnosar,
xoxo fröddan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0