Stress på G

Tjooooooou. Idag har jag varit in school och det rullade på i vanlig takt om man säger så :P Efter skolan gick jag och bennetturken till ett retarded (tyckte jag) bibliotek på medborgarplatsen för att plugga. Och nu vet ju hur det är på bibliotek? Man måste vara tyst och hålla käften om man ska sitta i ett sånt där "pluggrum". Fick jag damp? Svar ja. Men vi satt iaf och pluggade, utan att säga ett ord, i en hel timme - koncentrerade som bara den. Sen gick vi och fikade och efter det gick vi på... -pilates- . I say no more! Pilates är inte riktigt min grej känner jag, jag tror att boxning/aerobics skulle passa mig bättre :)  så nu har jag bokat aerobics och satsafro haha :D hoppas det blir roligt (är dock inte förenns nästa vecka).

Vad jag ska göra i helgen:

* Vara med Emma V.M
* Vara med evelina, oliver mfl.
* Köpa ny parfym, tar ju ett år att bestämma sig för vilken man ska ha!
* Köpa nytt solpuder
* Träna
* Vila! jag måste vila någongång. Verkar inte gå alls!
* Plugga - administration, tyska, matte och spanska

Fråga mig inte hur jag ska hinna med allt... jag börjar bli sådär sjukt stressad som jag var tidigare (i 9an). As jobbigt...
Nej nu är jag sjyyykt trött sweeties! Pusss Frödeburken


Jag nu, eller om 30 år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0