Dagens...

Tjoooou! Idag blir det en ganska sen uppdatering... idag har jag varit i skolan iaf. Började 5 över 11, så jag vaknade sent - as skönt men var endå tröttmösssaaaan nr 1. Vi hade trista lektioner men annars var det okej idag. Jag åkte sedan till stallet för första gången i år, första lektionen. Vi hade bytt hästar så nu har jag Kazano - known as den stressade med kvickt steg. Han är rätt hög faktiskt och ganska smalt byggd. Jag trodde det skulle gå åt helvete men det gick helt okej! Han var jävligt springig i början men jag gav mig inte och kom på ett sätt att få honom lugn. Då gick han på tygeln och han är skitlätt att böja så det gick faktiskt bra 2/3 av lektionen! :) Efter stallet har jag inte gjort så mkt mer, typ kollat på tv och suttit vid datan (nörden).

Imorgon ska jag, pappa och simon till romme och åka skidor! wohoooooo! sjyyykt kul ska det bli som vanligt. Det är synd att det inte är så långa backar där, + att de inte är särskilt branta. Men det är skönt att bara chill-åka :) Hoppas på fint väder! Så imorgon ska jag gå upp typ 5 för att duscha och packa -.- grejen är att jag inte är trött nu så kommer väl inte sova mer än 4 timmar i natt. Toppeeeeeeeeeeeeen! Får sova i bilen.....

jag ska köra en liten lista för första gången i frödisbloggen!

Dagens vill ha: Narciso Rodriguez parfymen
Dagens klädsel: Grå jeans, vit typ tunika från Hankydory och Uggs
Dagens smink: Det vanliga; Dior foundation, solpuder och maskara
Dagens frisyr: Dåligt hårdag...
Dagens saknad: Min älskade felix
Dagens bästa: Ridningen
Dagens roligaste: När emma fastnade med sin väska i toalettdörren, twice! :D
Dagens dummaste: att jag halvt försov mig
Dagens misslyckande: när jag svarade mallig på frågan för ett gammalt ord för stolt! hahaha! IQ fiskmås.
Dagens "drog": Tuggummi
Dagens köp: Inget!
Dagens godis: Inget! (duktig och åt frukt)
Dagens humör: Helt okej!
Dagens väder: Grått och fult
Dagens låt: Gotta be somebody - Nickelback

Sådär! :)
xoxo / frödis

Kommentarer
Postat av: anne

Haha! det var ju wonderful när du svarade mallig! ett äkta anne-moment ju ;D <3

2009-01-17 @ 01:59:56
URL: http://annesaspekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0