Vet ni...

 vad jag ogillar väldigt mycket? (Ja, jag vill säga ogilla!) Det är när man sitter och pratar med ngn på msn (som man inte känner så bra) och sen så säger man typ: väldigt kul... not. och den svarar: cool du e :D Asså suck! Alla ni som gör så, don't - jag blir irriterad. Dåså, nu ska vi inte reflektera mer över det!

Idag var första skoldagen då... ZNARK. Jag var as trött och det var sjukt tråkigt - som vanligt med andra ord! Det enda som var lite roligt var att jag hängde med emma, tur att jag har henne! Hon gillar vår skola ungefär lika mycket som jag :P Det är inte så att den är dålig eller något. Den är bara t-r-å-k-i-g och det finns i princip inga som jag känner är som jag där (förutom emma lite då). Alla andra är ju super trevliga/snälla, ja allt, men det känns som om alla är så olika och ibland är det skönt att ha någon som liknar en själv. Skrattar åt samma skämt, pratar om typ samma saker osv. Jag har för övrigt typ 2 läxor som jag tänkte kolla på nu (snart..) så jag slipper ha dem i helgen eller till nästa vecka. Det är så drygt att göra saker dagen innan, då blir man så låst.

Imorgon är det FREDAG! You heard me! Vad händer i helgen?! Jag tror jag ska vara med evelina, sen skulle det vara roligt att träffa emma (Emma O. menar jag nu), det var så länge sedan!!!

Senare idag vid 8 tänkte jag masa mig iväg till gymmet och träna eftersom jag inte gjort det på ett tag. Det kommer säkert vara skitjobbigt bara för att jag gjort uppehåll... Sen tror jag att ridningen sätter igång imorgon! Är det någon mer än jag som tycker det känns som om det är tisdag imorgon?! Skönt att det inte är så :)



NU ska jag göra lite läxor. Btw, vet någon när gossip girl bö
/ puss fröde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0