Home

Woho! Igår slog jag (ni som läser..) läsar rekord - jag hade hela 14 stycken läsare :) Väldigt kul!

Nu är klockan 12.05 och jag sitter hemma (...no comments). Jag började kl 8 imorse med första lektionen någonsin i Företagsekonomi A, som tur var hade vi en chill lektion för vår lärare pratade mest. Han är rätt wierd... jag var tvugnen att bita mig i läppen ett flertal gånger för att inte brista ut i "trött-så-jag-tycker-allt-är-skit-kul"-garv. En kommentar var tex: "Här sitter fyra venus" (vi satt 4 tjejer på en bänkrad när han skulle försöka memorera namnen). Alla vi såg ut som typ fyra frågetecken. "Jaaa, allså det var ju inte så jag menade hehe". Eh okej? Jaja, i övrigt verkade han bra iaf....

Vad ska jag göra idag då?
x   Först ska jag vila till typ två. Är sjukt trött
x   Gå och träna (bara muskel tror jag)
x   Plugga; Tyska, administration och historia
x   Ringa till konsumentverket!
Mina jeans har färgat flera av mina kläder (tex. mina favorit mjukisar och favorit tjocktröja) + själva jeansen! Några av pappas tröjor blev också färgadde. Det är en skinnlapp (sitter vid byxkanten där bak) som har färgat blått. Det står ingenstanns att de ska färga osv. Jag kommer bli as förbannad om jag inte får någon ersättning.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha det där är väldigt kul egentligen. Vi blir glada för typ femton läsare medan kenza har en halv miljon. Maahahhaha!

2009-01-21 @ 06:37:36
URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahah jag vet xD

2009-01-21 @ 08:46:19
URL: http://froedis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0